Поиск по всем магазинам:

grisham j client

John Grisham DZIEŃ ROZRACHUNKU grisham j client

John Grisham DZIEŃ R...

John Grisham DZIEŃ ROZRACHUNKU

Посмотреть карточку товара

Цена: 670.18 RUR

Подробнее

Похожие товары...

John Grisham Wyspa camino grisham j client

John Grisham Wyspa c...

John Grisham Wyspa camino

Посмотреть карточку товара

Цена: 661.37 RUR

Подробнее

Похожие товары...

John Grisham Time To Kill grisham j client

John Grisham Time To...

John Grisham Time To Kill

Посмотреть карточку товара

Цена: 525.13 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Joseph Teller Depraved Indifference grisham j client

Joseph Teller Deprav...

Forced off the road by a speeding sports car, a van carrying nine pass...

Посмотреть карточку товара

Цена: 128.82 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Джон Гришэм Client grisham j client

Джон Гришэм Client

Джон Гришэм Client

Посмотреть карточку товара

Цена: 756.31 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Robert Knapp D. The Supernova Advisor. Crossing the Invisible Bridge to Exceptional Client Service and Consistent Growth grisham j client

Robert Knapp D. The...

The Supernova Model is a client service, client acquisition, and pract...

Посмотреть карточку товара

Цена: 2967.34 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Edgar Wallace The Undisclosed Client grisham j client

Edgar Wallace The Un...

Edgar Wallace The Undisclosed Client

Посмотреть карточку товара

Цена: 262.11 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Jan U. Hagen Client Centricity grisham j client

Jan U. Hagen Client...

Jan U. Hagen Client Centricity

Посмотреть карточку товара

Цена: 1020.35 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Bret Harte Colonel Starbottle's Client grisham j client

Bret Harte Colonel S...

Bret Harte Colonel Starbottle's Client

Посмотреть карточку товара

Цена: 0 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Bret Harte Colonel Starbottle's Client grisham j client

Bret Harte Colonel S...

Bret Harte Colonel Starbottle's Client

Посмотреть карточку товара

Цена: 195.59 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Jean-Jacq Barthelemy Oeuvres. T. 4. P. 1 grisham j client

Jean-Jacq Barthelemy...

Полный вариант заголовка: «Oeuvres de J. J. Barthelemy. Tome 4. 1 Part...

Посмотреть карточку товара

Цена: 0 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Jean-Jacq Barthelemy Oeuvres. T. 3. P. 1 grisham j client

Jean-Jacq Barthelemy...

Полный вариант заголовка: «Oeuvres de J. J. Barthelemy. Tome 3. 1. Par...

Посмотреть карточку товара

Цена: 0 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Bangs John Kendrick Toppleton's Client: or, A Spirit in Exile grisham j client

Bangs John Kendrick...

Bangs John Kendrick Toppleton's Client: or, A Spirit in Exile

Посмотреть карточку товара

Цена: 0 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Andrew Bein Dialectical Behavior Therapy for Wellness and Recovery. Interventions and Activities for Diverse Client Needs grisham j client

Andrew Bein Dialecti...

This hands-on guide addresses the present day realities of applying di...

Посмотреть карточку товара

Цена: 4139.53 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Кузовлев В. П., Перегудова Э. Ш., Лапа Н. М. и др. Английский язык. Книга для чтения. 9 класс grisham j client

Кузовлев В. П., Пере...

Линия УМК Кузовлев В.П. (5-9 классы) Книга для чтения является неотъем...

Посмотреть карточку товара

Цена: 311 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Andrew Sobel All For One. 10 Strategies for Building Trusted Client Partnerships grisham j client

Andrew Sobel All For...

Corporate clients are demanding more value from their external advisor...

Посмотреть карточку товара

Цена: 1836.01 RUR

Подробнее

Похожие товары...

Для информации:

Corporate clients are demanding more value from their external advisors, and consolidating their business around a smaller number of firms. These trends are forcing a variety of service providers—from consulting firms to large banks—to confront a series of difficult challenges: How do we create an ‘all-for-one, one-for-all’ culture in which the whole is greater than the sum-of-the-parts and we succeed in leveraging our global network to deliver value to clients?" How do we mobilize the right people, resources, and ideas—across a multitude of organizational and geographic boundaries—into each and every client relationship?" How do we evolve from a trusted advisor to a trusted partner and build multi-year, institutional relationships? All for One answers these questions with an innovative and comprehensive model for developing enduring, institutional client relationships—what Andrew Sobel refers to as Level 6 Trusted Client Partnerships. It offers readers ten specific strategies that are thoroughly supported by case studies, best practices from leading firms, and implementation tools. The individual professional is principally responsible for five of these strategies, while the firm—the institution—must support and drive the other five. When you successfully execute against all ten of these building blocks, you develop long-term, professional-client partnerships that provide great value to the client and high levels of personal satisfaction and profitability for the service provider.